piątek, 30 lipca 2010

17. KEBAB

Dzisiejsza propozycja to próba odtworzenia mojej ulubionej sałatki sprzed diety. Zamiast kukurydzy - pomidor :)

Sałatka Kebab
Składniki:
- 2 pojedyńcze piersi z kurczaka
- 1/2 kapusty pekińskiej
- 2 średnie pomidory
- 3 średnie ogórki kiszone/konserwowe
- 1 mała cebula
- 1 duży jogurt naturalny
- przyprawy: prymat: kebab/gyros; czosnek granulowany, pieprz, sól

Piersi pokroić w kostkę, oprószyć przyprawą do gyrosa, wstawić do lodówki na 2-3 godziny. Następnie usmażyć i ostudzić.
Kapustę pekińską drobno poszatkować, pomidory wydrążyć z pestek i pokroić w kostkę. Ogórki i cebulę pokroić w drobnę kostkę. Przygotować sos z jogurtu naturalnego, czosnku, pieprzu i soli.

Sałatkę układać warstwami w kolejności:


1 - pierś z kurczaka
2 - kapusta pekińska (1/2)
3 - sos
4 - ogórek
5 - cebula
6 - pomidor
7 - sos 
8 - kapusta 
9 - sos

Przed podaniem porządnie schłodzić lub przygotować nawet dzień wcześniej tak, aby wszystkie składniki porządnie się "przegryzły".

Smacznego!
























PS. dodałem ostateczną wersję nagłówka, mam nadzieję, że się podoba - bo mnie chyba tak :)

3 komentarze:

  1. ...cześć Szczypiorku...ale pięknie wygląda...zrobię sobie za dwa dni...powinieneś pisać też starego bloga, bo jak o samych przepisach piszesz to jakos tak jest dziwnie...a fałszywe ludziska niech sobie żyją w spokoju i niech innym dają żyć...

    http://nk.pl/profile

    link na nk : )

    pisz czasem...

    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczypiorku! ostatni link na mojej stronie to coś co kiedyś pisywałam jeszcze na last.fm dopóki słuchałam tam muzyki...poczytaj i powiedz co myślisz...może znów zacznę?...Kaśka

    OdpowiedzUsuń